“Reklamefolk” er ikke læger med specialviden, som kan bruges over for patienter uanset alder, type og politisk overbevisning. Vi har derimod evnen og erfaringen til at spørge ind til kernen i budskaberne og målene for virksomheden

Der var engang reklamekonsulenten gik til kundemøder og kom hjem med en briefing, som han fodrede de kreative med. Efter brainstorm og en tur i ovnen var briefingen eksekveret til en idé, et kreativt oplæg, som så blev præsenteret for kunden, der kunne li den eller ikke li den.

I dag er der et meget tættere samarbejde mellem kunde og bureau.

Reklamefolk er ikke læger med specialviden, som kan bruges over for patienter uanset alder, type og politisk overbevisning. Vi har derimod evnen og erfaringen til at spørge ind til kernen i budskaberne og målene for virksomheden. Vi kan se skoven for træer, men for at få det bedste resultat er det vigtig, at både den strategiske og kreative idéudvikling sker i tæt samarbejde med kunden. De fleste har jo heldigvis en idé om, hvad de vil sige til hvem. Vi kan hjælpe med at gøre det spiseligt og målrettet og kreativt.

Også mindre virksomheder har i dag kompetence på strategi, marketing og kreativitet. Derfor bliver der ikke efterspurgt pakkeløsniger, men sparring, og det oplever vi som en win-win situation. Vi kommer tættere på virksomheden og dens medarbejdere, når kreativiteten og strategien opstår som dialog og brainstorm i virksomheden. Samtidig får virksomheden og medarbejderne et helt andet ejerskab på budskaberne og dermed øges sansynligheden for succes væsentligt.