Os der tør indrømme det ved jo godt, at vi falder for den pæne indpakning. En god eksekvering gør budskabet mere delikat
Der er en grund til at emballagedesign og -produktion er en milliardindustri.
Os der tør indrømme det ved jo godt, at vi falder for den pæne indpakning. En god eksekvering gør budskabet mere delikat. Det gælder i alle virksomhedens udtryk. Fra kontorindretning til visitkort. Fra bilernes farve til din frisure. Alt er kommunikation.
Mange virksomheder ofrer store summer på tv-spots, webdesign, brevlinie og brochurer. Men glemmer detaljen. Hvor ofte har du måske set en PowerPoint præsentation, der gjorde dig i godt humør fordi form og indhold gik op i en højere enhed? Eller en produktpræsentationsvideo der føltes for kort, fordi det var godt fortalt? En årsberetning, du fik lyst til at gemme for at læse den igen?
Gå din kommunikation igennem med tættekammen. Sæt dig i modtagerens sted og se, om du tilfører noget.
Selv om du allerede gør det godt, kan det sagtens blive bedre