Hovedparten af de danske SMV’er anser med god grund medarbejderne som deres vigtigste ressource. Gælder det også hos jer? Og er I klar til at åbne døren til maskinrummet og inddrage medarbejderne i jeres eksterne kommunikation?

Hvis JA – vil gevinsten være mærkbar

Mine erfaringer viser, at interessen for den eksterne kommunikation skærpes, når medarbejderne får lov at træde i karakter som hovedpersoner i nogle af de historier, der kommunikeres. Det er disse fortællinger, der understreger virksomhedens særlige værdier og bygger bro mellem det interne og det eksterne. Det styrker ikke blot den eksterne troværdighed, men forstærker også den interne følelse af stolthed og tilhørsforhold.

Det ved de hos mine gode kunder RIVAL A/S og acomplir ApS. Her er medarbejderne en del af ansigtet udadtil. De er “Maskinrummets Helte,” hvis engagement ikke kun sikrer virksomhedens interne succes. Det styrker også det eksterne omdømme og er medvirkende til at tiltrække nye, dygtige kolleger.

Se mere her

👉acomplir

👉RIVAL

Er I klar til at sætte medarbejderambassadører på agendaen i jeres virksomhed? Det er muligt at starte i det små og opnå en relativt stor effekt

PS: På billedet her får du et kik ind i mit maskinrum