Det klare budskab fra Kristina May under Social Media Manageren 2024 ramte mig lige i mit kommunikationshjerte. Det understøtter på bedste vis mine egne erfaringer om at værdifuld content skal give mening, være ægte og fremkalde følelser både nu og i fremtiden.
Flere vigtige input fra dagen:
– Gør jer umage. Vær tro mod jeres værdier – ikke algoritmens diktat.
– Skab SoMe-indhold, der rækker længere end likes og virkelig gør en forskel.
Som Marta og Olivia fra Visit Faroe Islands så fint sagde:
“Lad os væve et SoMe-net, der ikke bare fanger likes, men skaber noget værdifuldt for verden.”
Det er et mindset, vi alle kan tage med os. Måske ved vi det godt. Det kan bare være svært i praksis.
Dagen gav masser af inspiration, nye trends og konkrete tips til arbejdet med sociale medier. Og ja, det var lidt sjovt at være blandt de ældste deltagere til et arrangement i branchen (de 5 %), og samtidig få vished for, at jeg stadig er godt med på, hvad er virker – og ikke virker.
Jeg ser frem til at tage den nye viden med i mit arbejde i Cogni2 til glæde for mine kunder .