Debatindlæg kan også være en del af brandingen af din virksomhed.

Har du en holdning til et aktuelt emne, handler det om at være kvik – og få dit input sendt af sted, mens debatten kører.  Debatindlæg kan være med til at sætte din dagsorden samt understøtte de holdninger og værdier, I står for i din virksomhed. Dermed underbygges dit brand med mere bløde værdier.

Det lykkedes bl.a. for adm. direktør Claus Mølgaard Jensen fra FRECON med indlægget i Børsen ”Talent har ingen alder” og rektor Nanna Skulvad fra TH. LANGS HF & VUC i Midtjyllands Avis med ”Kender vores politikere reelt udbyttet af VUC og Hf-enkeltfag?”

Se indlæggene her:

Børsen (låst område)
https://borsen.dk/nyheder/generelt/talent-har-ingen-alder-man-kan-sagtens-vaere-digital-haj-og-60-aar

 

Midtjyllands Avis
https://www.midtjyllandsavis.dk/artikel/3133ea57-dddb-404b-8956-c2c33f2c932b/