Giv medarbejderne en synlig plads i den eksterne kommunikation – og kunderne et kig ind i jeres maskinrum

Jeres unikke, glade og kompetente medarbejdere har en vigtig plads i virksomheden. Ved at lade dem fortælle deres historier, sættes anderledes ord på, hvordan jeres virksomhed skaber værdi og gør en forskel. Samtidigt underbygges kultur, kompetencer og brand med nye vinkler.

Interessen er stor, når medarbejderne kommer i fokus, og der åbnes op til maskinrummet i virksomheden. Her findes de lidt anderledes historier om grundstenene og det særlige i jeres forretning.
Det underbygger troværdigheden eksternt, og det giver samtidig en stolthed hos medarbejderne, når de kommer frem i rampelyset. Dermed styrkes også den interne motivation og teamånd.

Det har man fx oplevet hos RIVAL, Nonbye og FRECON. Her er en stor intern stolthed omkring de personlige historier samtidig med en betydelig ekstern interesse. Det er historier kunderne husker – og nævner i en positiv ånd.

Læs videre her om:

Olafur og Jacob fra Nonbye og hvordan de fejrer små og store succeser
https://nonbye.dk/her-fejrer-vi-smaa-og-store-succeser/

Lene er i sit es ved den store MAZAK fræser
https://rival.dk/2019/11/14/lene-er-i-sit-es-ved-den-store-mazak-fraeser/

Troels passion for vandsport sender værdifulde bølgeskvulp til FRECONs kunder
https://frecon.dk/nyheder/passion-for-vandsport-sender-vaerdifulde-boelgeskvulp-til-frecons-kunder/