Historie, kultur, kompetencer og værdisæt er grundelementerne i en virksomheds DNA. Hos Ole Nonbye spiller disse værdier en særlig rolle. Derfor kommer alle nye medarbejdere også til en to-timers date med adm. direktør Lars Nonbye til en grundig ”DNA-indoktrinering”. Alle medarbejdere skal vide, hvad Nonbye kommer ud af, og at det innovative, håndværket og at man ikke går på kompromis med kvaliteten, er grundstenen i forretning og altid har været det.
Nonbyes DNA med kultur, værdier og kompetencer danner også grundlaget for den vedkommende, ærlige og effektfulde kommunikation, som samtidig bakker op om strategien.
I mit daglige samarbejde med design- og marketingchef Jan Graus Sørensen er vi meget bevidste om, at det er alfa og omega i det langsigtede arbejde med at nå virksomhedens vision, at strategien og kommunikation er tæt forbundne og hjælper hinanden på vej til størst mulig glæde for kunder og medarbejdere
Det er den seneste nyhed “Hos Nonbye blomstrer kultur og specialister på vækstvejen” også et godt eksempel på. Du kan læse med her