Når ”Cogni2 – samler tankerne” betyder det meget specifikt, at vi samler kundens, kundens interessenters samt vores egne tanker, og herigennem finder frem til den mest effektive kommunikation. Det har vi levet efter – og oplevet en rigtig god effekt af – i mere end 13 år.
Det betyder også, at vores kunder ikke skal starte fra Adam og Eva, når de indleder et samarbejde med os. Vi tager ofte og gerne udgangspunkt i mange af de gode tanker, som allerede er tænkt i virksomheden. Naturligvis tilført en god portion erfaring, rådgivning og kant.
Det letter det hos mange, fordi de så ofte er ude for, at tingene skal gøres om igen – når der kommer en ny ”leverandør” på banen.
… og nu tilbage til mit why
Grunden til jeg står op og går på arbejde er den store forskel, det gør for mig, når jeg kan se og mærke, at ”der sker noget, som har effekt” – og jeg vil gøre meget for at hjælpe mine kunder med det.
For mig tager det udgangspunkt i at samle tankerne og herefter sætte en retning for kommunikationen, sørge for at holde fast i den røde tråd og få tingene til at ske hos kunden.
Det som også betyder noget for mit ”why” er, at det sker med ærlighed og transparens, og hjertet er med på arbejde. Det kræver mod hos mine kunder, hvilket mange af dem har.
Autentisk udgangspunkt
En af mine rigtig gode kunder sagde en dag ”Du er meget autentisk Jette” – og det glædede mig virkelig meget. Fordi det ærlige og naturlige ligger mig meget på sinde – også i forhold til mine kunders kommunikation. Fordi jeg tror på og ofte har oplevet, at det har en effekt, som holder, når man tør være lidt transparent.
Jeg vil lige slutte af med et citat fra den svenske reklameguru Leon Nordin, som for en del år siden sagde:
”Undervurder aldrig din kundes intelligens – overvurder aldrig hans interesse for dit produkt,”
Han har tydeligvis tænkt sig om og samlet tankerne – og ikke mindst set, at det kræver mere end blot de stærke produktfordele at fange kundens interesse og tilføre en værdi, som holder lidt længere end et par dage.
Men det hele starter med dit ”why” for at gå på arbejde…
PS: Billedet er fra en lille perle på det norske vestland. Det mest autentiske sted jeg kender.